Короткий опис (реферат):
У кваліфікаційній роботі досліджено та систематизаовано сучасниі технології просування послуг рекламного агентства та розробка на цій основі концепції відповідної рекламної кампанії.
Рекламне агентство «Резиденція реклами» діє на динамічному та конкурентному ринку, де постійно з'являються нові гравці та змінюються тенденції. Щоб залишатися конкурентоспроможним, агентству необхідно постійно оновлювати та вдосконалювати свої маркетингові стратегії. Розроблена Концепція рекламної кампанії враховує сучасні тенденції ринку рекламних послуг і потреби цільової аудиторії агентства «Резиденція реклами». Ця концепція є новою та оригінальною, адже вона ґрунтується на аналізі ринку рекламних послуг, цільової аудиторії агентства «Резиденція реклами» та його конкурентів. Запропоновано сучасні рекламні інструменти, які дозволять агентству досягти своїх маркетингових цілей та підвищити свою конкурентоспроможність.