Репозиторий Dspace

Розвиток цифрових технологій реклами як сучасна світова тенденція

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сметана, М. К.
dc.date.accessioned 2024-02-12T12:36:51Z
dc.date.available 2024-02-12T12:36:51Z
dc.date.issued 2024-02-12
dc.identifier.citation Сметана М. К. Розвиток цифрових технологій реклами як сучасна світова тенденція: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 65 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6375
dc.description.abstract Мета роботи: аналіз та оцінювання тенденцій розвитку цифрової реклами у світі та розробка проекту інформаційної акції із використанням цифрових технологій реклами. Одержані висновки та їх новизна: одержані висновки полягаються у систематизації теоретичних підходів і практичного досвіду із застосування цифрових технологій реклами та вивчення її аудиторії, що складають основу для розробки й упровадження рекламних кампаній у сучасних умовах. Практичне значення: результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і викладачам і студентам. Окремі результати дослідження були представлені на Міжнародній науково-практичній конференції «Економіко-правові та управлінсько-технологічні виміри сьогодення: молодіжний погляд» в Університеті митної справи та фінансів 4 листопада 2022 року. Розроблені авторкою проєкт інформаційної акції «Стратегія цифрового просування послуг туристичної компанії «Відпочинок» та інформаційних продуктів для її реалізації можуть бути успішно втілені на практиці після визволення українських земель та відновлення рекреаційної функції побережжя Азовського моря. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 061 «Журналістика»;2023
dc.subject цифрова стратегія uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.subject комунікаційна стратегія uk_UA
dc.subject діджитал реклама uk_UA
dc.subject контент uk_UA
dc.subject медіапростір uk_UA
dc.subject зв’язки з громадкістю uk_UA
dc.subject інтернет-реклама uk_UA
dc.subject вебсайт uk_UA
dc.subject рекламні інструменти uk_UA
dc.title Розвиток цифрових технологій реклами як сучасна світова тенденція uk_UA
dc.type Other uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись