Abstract:
У статті наведено результати та висновки аналізу розвитку ринку паштетних виробів в Україні. Проведений аналіз ринку дав змогу виявити ключові тенденції та напрямки розвитку ринку паштетних виробів в Україні, була оцінена
ємність ринку та специфіка динаміки виробництва паштетних виробів у цілому. Отримані результати анкетування
виявили високу прихильність споживачів купувати оздоровчі продукти харчування та змінювати звички в харчуванні;
основні місця реалізації продукції та критерії, на які слід звертати увагу під час розробки та просування інноваційного товару. Опрацювання даних опитування щодо найбільшої цінності для споживачів паштетів, дозволило виявити
пріоритетність емоційних над раціональними мотивами споживчого вибору. Розроблено профіль цільової аудиторії
та засоби просування паштетних виробів збагачених на кальцій, шляхом використання білково-мінеральної добавки на
ринок. Одержані результати можуть бути корисними під час формування маркетингової політики підприємств, що
працюють на ринку м’яса та м’ясопродуктів у сегменті ринку здорового харчування, а також для формування інструментів комплексу маркетингу для виведення їх на ринок.