Аннотации:
Проведено аналіз сучасного стану і тенденцій розвитку світового автомобільного ринку. Досліджено виробниц-
тво й продажі легкових автомобілів у розрізі регіонів світу та доведено, що регіон Азії та Океанії є драйвером зрос-
тання світового ринку легкових автомобілів. Визначено, що лідируючі позиції з експорту легкових автомобілів бага-
то років займають одні й ті ж країни, що свідчить про істотні труднощі, з якими стикаються інші автовиробники і
уряди у просуванні продукції національного автопрому на світовий ринок. Розглядаючи топ-країн експортерів авто-
мобілів встановлено, що Німеччина є світовим лідером як з виробництва, так і з продажів та значно випереджає США,
Японію та інші країни. На Німеччину припадає понад 1/5 від усього світового експорту автомобілів. Встановлено,
що 90% від усього річного обсягу продажів автомобілів розподілили між собою 12 найкрупніших автовиробників
світу. Лідером з продажу автомобілів є німецький концерн Volkswagen AG.