Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6199
Название: Світовий автомобільний ринок: сучасний стан і тенденції розвитку
Авторы: Малюта, І. А.
Небаба, Н. О.
Колісник, А. Е.
Ключевые слова: світовий автомобільний ринок
виробництво
рейтинг країни
автоконцерни
конкуренція
Дата публикации: 12-дек-2023
Издательство: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Библиографическое описание: Малюта І. А., Небаба Н. О., Колісник А. Е. Світовий автомобільний ринок: сучасний стан і тенденції розвитку. Агросвіт, № 7, 2020. С. 111-115.
Серия/номер: Агросвіт;№ 7, 2020
Аннотация: Проведено аналіз сучасного стану і тенденцій розвитку світового автомобільного ринку. Досліджено виробниц- тво й продажі легкових автомобілів у розрізі регіонів світу та доведено, що регіон Азії та Океанії є драйвером зрос- тання світового ринку легкових автомобілів. Визначено, що лідируючі позиції з експорту легкових автомобілів бага- то років займають одні й ті ж країни, що свідчить про істотні труднощі, з якими стикаються інші автовиробники і уряди у просуванні продукції національного автопрому на світовий ринок. Розглядаючи топ-країн експортерів авто- мобілів встановлено, що Німеччина є світовим лідером як з виробництва, так і з продажів та значно випереджає США, Японію та інші країни. На Німеччину припадає понад 1/5 від усього світового експорту автомобілів. Встановлено, що 90% від усього річного обсягу продажів автомобілів розподілили між собою 12 найкрупніших автовиробників світу. Лідером з продажу автомобілів є німецький концерн Volkswagen AG.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6199
ISSN: 2306-6792
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародних відносин

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
AGSV_2020_07.pdf1,17 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.