Аннотации:
У статті визначено основні моделі управління персоналом, що мають місце у міжнародному
менеджменті й знаходять власну реалізацію в індустрії туризму та гостинності. Проаналізова
но досвід зарубіжних країн щодо управління персоналом підприємств сфери гостинності з ме
тою формування пропозицій для подальшого розвитку сфери гостинності України та підвищення
конкурентоспроможності національних суб'єктів господарської діяльності гостинності в умо
вах інтеграції української економіки у світове господарство. Знайдено відмінності вітчизняної
моделі управління персоналом готельних підприємств від закордонних та виявлено недоліки у
запроваджених моделях, що негативно впливають на роботу підприємств сфери гостинності
всередині нашої країни та на підвищення конкурентоспроможності на міжнародному рівні. До
ведено, що традиційні підходи до формування персоналу для підприємств сфери гостинності
не повною мірою забезпечують якісний склад працівників. Запропоновано застосування су
часних методів підбору кадрів готельних підприємств, у тому числі управлінців шляхом розши
рення джерел та підвищення рівня кваліфікації власного персоналу.