Аннотации:
У статті розглянуто трактування сутності і змісту поняття «маркетингове управління закладами вищої осві-
ти» шляхом використання методики конструювання понять як специфічного виду діяльності, який слугує інструмен-
том конкуренції та передбачає виконання послідовних дій на засадах і принципах маркетингу. Доведено, що формуван-
ня сучасної та ефективної концепції управління закладами вищої освіти на маркетингових засадах вимагає з’ясування
сутності маркетингового управління як окремої економічної категорії. Розглянуто й описано практичний алгоритм
конструювання економічних понять і визначено склад структури поняття, яка складається з трьох компонентів:
сутності явища, його змісту та результату. Маркетингове управління ставить за мету узгодження інтересів усіх
підрозділів організації з її загальними цілями для ефективного здійснення ринкової діяльності та задоволення потреб
споживачів у сучасних умовах.