Репозитарiй DSpace

Економічна сутність маркетингового управління в системі вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стеблюк, Н. Ф.
dc.date.accessioned 2023-11-15T08:47:35Z
dc.date.available 2023-11-15T08:47:35Z
dc.date.issued 2023-11-15
dc.identifier.citation Стеблюк Н. Ф. Економічна сутність маркетингового управління в системі вищої освіти. Економічний простір, № 154, 2020. С. 51-55. uk_UA
dc.identifier.issn 2224-6290
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6077
dc.description.abstract У статті розглянуто трактування сутності і змісту поняття «маркетингове управління закладами вищої осві- ти» шляхом використання методики конструювання понять як специфічного виду діяльності, який слугує інструмен- том конкуренції та передбачає виконання послідовних дій на засадах і принципах маркетингу. Доведено, що формуван- ня сучасної та ефективної концепції управління закладами вищої освіти на маркетингових засадах вимагає з’ясування сутності маркетингового управління як окремої економічної категорії. Розглянуто й описано практичний алгоритм конструювання економічних понять і визначено склад структури поняття, яка складається з трьох компонентів: сутності явища, його змісту та результату. Маркетингове управління ставить за мету узгодження інтересів усіх підрозділів організації з її загальними цілями для ефективного здійснення ринкової діяльності та задоволення потреб споживачів у сучасних умовах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економічний простір;№ 154, 2020
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject управлінське рішення uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject освітня послуга uk_UA
dc.title Економічна сутність маркетингового управління в системі вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу