Короткий опис (реферат):
Досліджено особливості маркетингового управління
закладом вищої освіти, що дозволяє змінити вектор управління на
забезпечення високих стандартів вищої освіти як складову загальної цілі
задоволення потреби споживачів у освітніх послугах. Доведено
доцільність впровадження маркетингового підходу до управління вищими
навчальними закладами за умов дотримання принципу орієнтації на запити і потреби споживачів, вимоги замовників, врівноваження
незбалансованості між ринком освіти і ринком праці. Запропоновано
п’ять етапів процесу маркетингового управління, які пояснюють
системну взаємодію закладу зі споживачами, що сприяє збільшенню
ступеня задоволення потреб усіх зацікавлених сторін, розвитку
ефективних та взаємовигідних партнерських відносин зі споживачами.