Abstract:
Монографія присвячена проблемам економіко-математичного моделювання
в системі маркетингового управління закладів вищої освіти. Висвітлено методологічні,
теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження економіко-
математичного моделювання та систематизація економіко-математичних методів
і моделей, що застосовуються в маркетингових дослідженнях та класів завдань
маркетингу, які розв’язуються за їхньою допомогою. Це надасть можливість
проводити аналіз маркетингового середовища організацій з вибором цільових ринків та
обґрунтуванням ринкової стратегії в сучасних умовах.
Розглянуті у монографії проблеми представляють інтерес для фахівців
з питань маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних, технічних
спеціальностей закладів вищої освіти.