Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6054
Назва: Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографія
Автори: Стеблюк, Н. Ф.
Волосова, Н. М.
Дата публікації: 9-лис-2023
Бібліографічний опис: Стеблюк Н. Ф., Волосова Н. М. Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографія / Н. Ф. Стеблюк, Н. М. Волосова. — Кам’янське : ДДТУ, 2020. — 185 с.
Серія/номер: ;2020
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена проблемам економіко-математичного моделювання в системі маркетингового управління закладів вищої освіти. Висвітлено методологічні, теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження економіко- математичного моделювання та систематизація економіко-математичних методів і моделей, що застосовуються в маркетингових дослідженнях та класів завдань маркетингу, які розв’язуються за їхньою допомогою. Це надасть можливість проводити аналіз маркетингового середовища організацій з вибором цільових ринків та обґрунтуванням ринкової стратегії в сучасних умовах. Розглянуті у монографії проблеми представляють інтерес для фахівців з питань маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних, технічних спеціальностей закладів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6054
ISBN: 978-966-175-203-9
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mono_2020.pdf561,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.