Abstract:
Стаття присвячена темі становлення та розвитку автоматизації підприємств готельно-
ресторанного господарства. Вивчено, проаналізовано та узагальнено наявні наукові тео-
ретичні праці як вітчизняних, так і світових авторів, окремої уваги приділено вивченню та
наведенню прикладів практичного застосування різних напрямків використання можливос-
тей автоматизованого виробництва. Ґрунтовно розглянуто можливості та перспективи
трьох різних рівнів автоматизації, що представлені на сучасному ринку надання послуг.
Проаналізовані різні типи автоматизації виробництва, що використовуються у сучасних
умовах. Запропоновано використання ефективної концепції автоматизації на підприємствах
готельно-ресторанного господарства. Автоматизація сфери послуг є сучасним прогресив-
ним напрямком, що дозволяє трансформувати та впровадити надання послуг у багато сек-
торів економіки, зокрема у готельно-ресторанне господарство.