Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шевченко, Н. | |
dc.contributor.author | Сурякова, М. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-10T08:24:44Z | |
dc.date.available | 2023-10-10T08:24:44Z | |
dc.date.issued | 2023-10-10 | |
dc.identifier.citation | Шевченко Н., Сурякова М. Вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці. Психолінгвістика в сучасному світі. 2021. №16. С. 326-331. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2706-7904 | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5884 | |
dc.description.abstract | У рефераті наведено результати емпіричного дослідження інтерпретаційної діяльності дітей молодшого шкільного віку. Автори припускають, що пізнавальна діяльність людини пов'язана не лише з проблемою розуміння, але й необхідністю інтерпретувати зрозуміле, а також виробляти власне ставлення до нього. Було показано, що дитина молодшого шкільного віку демонструє здатність усвідомлено розуміти будь-яке явище та інтерпретувати те, що він розуміє. Автори довели можливість вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці за допомогою інтерпретаційних завдань. У ході дослідження було встановлено, що успішність окремих інтерпретаційних процесів визначає якість інтерпретаційної діяльності в цілому. Результати дослідження інтерпретаційної діяльності дітей молодшого шкільного віку показали, що найбільші труднощі пов'язані із встановленням підтексту, смислового протиріччя, смислового зв'язку контекстів, поясненням причин та обґрунтуванням думки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". | uk_UA |
dc.subject | interpretation | uk_UA |
dc.subject | interpretive activity | uk_UA |
dc.subject | interpretation task | uk_UA |
dc.subject | primary school age | uk_UA |
dc.title | Вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |