Аннотации:
У статті висвітлено особливості теоретичних та практичних засад формування і реалізації
ефективної маркетингової стратегії підприємства з метою удосконалення товарної політики в умовах кри
зи. Проаналізовано діяльність підприємства на основі SNW-аналізу, що показав сильні сторони, які має
ПП «Кайф» для розвитку, та слабкі, за якими потрібно пильно слідкувати. Було здійснено аналіз мікро-
середовища туристичного підприємства, визначено оцінку конкурентоспроможності туристичних послуг
підприємства. Також було визначено оцінку позицій туристичного підприємства ПП «КАЙФ» серед голо-
вних конкурентів та зроблено аналіз зовнішнього середовища підприємства за допомогою PEST-аналізу.
На основі цього запропоновано низку заходів, які потрібно втілити для розвитку ПП «Кайф» та підвищен-
ня конкурентоспроможності.