Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5677
Назва: Діяльність туристичного підприємства ПП «Кайф»
Автори: Сирота, М.Є.
Дронова, Т.С.
Ключові слова: конкурентоспроможність
ринок туристичних послуг
конкурентні переваги
туристичні послуги
турагенти
товарна стратегія
Дата публікації: 1-вер-2023
Видавництво: ДНУ імені Олеся Гончара; Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Сирота М.Є. Діяльність туристичного підприємства ПП «Кайф» / М.Є. Сирота, Т.С. Дронова // Молодий вчений, № 4 (92) квітень 2021 р. С. 319-325.
Серія/номер: Молодий вчений;№ 4 (92) квітень 2021 р.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості теоретичних та практичних засад формування і реалізації ефективної маркетингової стратегії підприємства з метою удосконалення товарної політики в умовах кри зи. Проаналізовано діяльність підприємства на основі SNW-аналізу, що показав сильні сторони, які має ПП «Кайф» для розвитку, та слабкі, за якими потрібно пильно слідкувати. Було здійснено аналіз мікро- середовища туристичного підприємства, визначено оцінку конкурентоспроможності туристичних послуг підприємства. Також було визначено оцінку позицій туристичного підприємства ПП «КАЙФ» серед голо- вних конкурентів та зроблено аналіз зовнішнього середовища підприємства за допомогою PEST-аналізу. На основі цього запропоновано низку заходів, які потрібно втілити для розвитку ПП «Кайф» та підвищен- ня конкурентоспроможності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5677
ISSN: 2313–2167
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№4(92) Молодий вчений 2021_Щавелева, Сирота.pdf3,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.