Abstract:
Наведено коротку характеристику досліджуваного підприємства,
основний вид діяльності. Проаналізовано товарний асортимент
підприємства, цінову політику, існуючу маркетингову стратегію
просування товару на ринок, основні методи просування. Досліджено
динаміку обсягів продажу продукції підприємства. Виявлено рівень
каналу збуту. Здійснено аналіз посередників. Вивчено географічне
охоплення методів просування товару. Виявлено недоліки в існуючих
методах просування. Предметом дослідження є комплекс
теоретичних і практичних аспектів стратегії просування товару
підприємства на ринок. Мета – аналіз існуючої стратегії просування
продукції підприємства. В процесі дослідження було використано
методи аналізу рядів динаміки, порівняння, графічний метод. В
результаті проведеного дослідження були отримані результати щодо
існуючої в даний час стратегії просування товару підприємства.
Отримані дані можна використовувати в діяльності досліджуваного об’єкту господарювання. Висновок: підприємство використовує стратегію «проштовхування».