Abstract:
Стаття присвячена вивченню ролі іміджу підприємства сфери гостинності у забезпеченні конкурентоспроможності на ринку послуг. Аргументовано важливість іміджу підприємства в забезпеченні конкурентоспроможності. Доведено, що імідж є ефективним інструментом конкурентної боротьби та ключовим чинником у зміцненні позицій підприємства на ринку, де успіх значною мірою залежить від того, на скільки реальний імідж закладу гостинності відповідає бажаному та очікуваному споживачами. Визначено ефективні шляхи підвищення іміджу підприємств гостинності, які є складниками чи інструментами маркетингової діяльності закладів та основними елементами в досягненні
успіху на ринку послуг. Серед перспективних напрямів функціонування виокремлено роботу з резервом іміджу: впровадження інноваційних технологій обслуговування та виробництва, формування корпоративної культури персоналу, запровадження інноваційних форм навчання персоналу, удосконалення системи заохочення та мотивування працівників; запровадження програм лояльності, посилення рекламної підтримки, покращення маркетингової комунікації з метою підвищення інформаційної публічності діяльності закладів гостинності.