Abstract:
В статті обґрунтовано основні напрямки впровадження STEM-інновацій в освітнє середовище для студентів спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”. Вивчено досвід впровадження STEM-освіти в таких країнах Європейського Союзу. Запропоновано додаткові компетентності до існуючих STEM-компонентів випускників спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”. З’ясовано, що особливостями впровадження STEM у освітній простір є здатність до поєднання теорії з практикою, практично орієнтоване мислення, виконання практично орієнтованих STEM-проектів, удосконалення науково-дослідної та інженерної складової, використання комп’ютерних технологій, напрацювань ІТ-інженерії,
автоматизація землевпорядного виробництва із застосуванням STEM-компонентів. Визначено основні напрямки впровадження STEM-інновацій у освітній процес для фахівців спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”, вивчено особливості впровадження STEM у освітній простір фахівців спеціальності, представлено складові впровадження STEM-інновацій у освітній процес. Практична реалізація основних напрямків впровадження STEM-інновацій для студентів спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій” сприятиме набуттю кваліфікованих вмінь та навичок, дозволить вчасно визначити проблему та віднайти алгоритм її вирішення.