Репозитарiй DSpace

Синергія напрямків STEM-освіти в контексті підготовки студентів за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лазарєва, О.В.
dc.contributor.author Белінська, С.М.
dc.date.accessioned 2023-05-29T08:59:37Z
dc.date.available 2023-05-29T08:59:37Z
dc.date.issued 2023-05-29
dc.identifier.citation Лазарєва О.В. Синергія напрямків STEM-освіти в контексті підготовки студентів за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» / О.В. Лазарєва, С.М. Белінська // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 139-145. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5405
dc.description.abstract В статті обґрунтовано основні напрямки впровадження STEM-інновацій в освітнє середовище для студентів спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”. Вивчено досвід впровадження STEM-освіти в таких країнах Європейського Союзу. Запропоновано додаткові компетентності до існуючих STEM-компонентів випускників спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”. З’ясовано, що особливостями впровадження STEM у освітній простір є здатність до поєднання теорії з практикою, практично орієнтоване мислення, виконання практично орієнтованих STEM-проектів, удосконалення науково-дослідної та інженерної складової, використання комп’ютерних технологій, напрацювань ІТ-інженерії, автоматизація землевпорядного виробництва із застосуванням STEM-компонентів. Визначено основні напрямки впровадження STEM-інновацій у освітній процес для фахівців спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”, вивчено особливості впровадження STEM у освітній простір фахівців спеціальності, представлено складові впровадження STEM-інновацій у освітній процес. Практична реалізація основних напрямків впровадження STEM-інновацій для студентів спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій” сприятиме набуттю кваліфікованих вмінь та навичок, дозволить вчасно визначити проблему та віднайти алгоритм її вирішення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
dc.subject STEM-освіта uk_UA
dc.subject STEM-інновації uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject геодезія uk_UA
dc.subject землеустрій uk_UA
dc.subject фахівців спеціальності uk_UA
dc.subject вміння та навички uk_UA
dc.title Синергія напрямків STEM-освіти в контексті підготовки студентів за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2023/1(81)
    правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу