Аннотации:
Стаття присвячена аналітичному розгляду готельного продукту як основного детермінанту готельного господарства, що розвивається разом із швидкоплинністю сучасних технологій в індустрії гостинності. Досліджено типи готельного продукту в контексті реалізації готельних послуг у процесі трудової діяльності з урахуванням тенденцій появи нових викликів в індустрії гостинності. Проаналізована концепція готельного продукту. Встановлено, що особливості процесу надання готельного продукту у готелях є надважливим критерієм дотримання національних та міжнародних стандартів. Зазначено важливість структури комплексного готельного продукту, що включає наступні типи: основний, супутній, спеціальний, додатковий та доведено їх важливість. Визначено оптимально ефективну технологію надання додаткових готельних послуг. Встановлено основні чинники, що ефективно впливають на формування готельного продукту на підприємствах індустрії гостинності.