Короткий опис (реферат):
У статті узагальнено основні тенденції розвитку освіти дорослих та розкрито необхідність удосконалення взаємовідносин в процесі реалізації концепції «місто, що навчається». Встановлено особливості
розвитку коопетиції в цілому, а також окреслено специфічні риси коопетиційних зв’язків та надано характеристику основних їх типів. Розглянуто характеристики формування коопетиційної моделі за мережевим принципом з окресленням основних її переваг та недоліків. Обґрунтовано доцільність формування коопетиційних зв’язків між провайдерами освітніх послуг в межах розвитку концепції «місто, що навчається». Визначено, що реалізація коопетиційної моделі взаємовідносин між надавачами освітніх послуг сприятиме впровадженню інноваційних технологій в освіті, поширенню кращих практик, формуванню прозорих конкурентних взаємовідносин та розвитку людського капіталу.