Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5096
Название: Методологія формування за мережевим принципом коопетиційної моделі реалізації концепції «місто, що навчається»
Авторы: Васильєва, Т.А.
Дейнека, О.В.
Ключевые слова: освіта дорослих
місто
що навчається
постачальники освітніх послуг
кооперація
коопераційні відносини
мережевий принцип
Дата публикации: 22-мар-2023
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Васильєва Т.А., Дейнека О.В. Методологія формування за мережевим принципом коопетиційної моделі реалізації концепції «місто, що навчається». Науковий погляд: економіка та управління. №4 (80) / 2022. С. 43-53.
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№4 (80) / 2022
Аннотация: У статті узагальнено основні тенденції розвитку освіти дорослих та розкрито необхідність удосконалення взаємовідносин в процесі реалізації концепції «місто, що навчається». Встановлено особливості розвитку коопетиції в цілому, а також окреслено специфічні риси коопетиційних зв’язків та надано характеристику основних їх типів. Розглянуто характеристики формування коопетиційної моделі за мережевим принципом з окресленням основних її переваг та недоліків. Обґрунтовано доцільність формування коопетиційних зв’язків між провайдерами освітніх послуг в межах розвитку концепції «місто, що навчається». Визначено, що реалізація коопетиційної моделі взаємовідносин між надавачами освітніх послуг сприятиме впровадженню інноваційних технологій в освіті, поширенню кращих практик, формуванню прозорих конкурентних взаємовідносин та розвитку людського капіталу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5096
ISSN: 2706-9079
2521-666X
Располагается в коллекциях:2022/4(80)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdf638,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.