Аннотации:
Досліджено теоретичні, методологічні і практичні аспекти формування товарної політики підприємств сфери агробіз- несу. У контексті моніторингу зовнішніх та внутрішніх детермінант розвитку аграрного ринку представлено концептуальний погляд на обґрунтування продуктового портфеля аграрних підприємств через призму ефективності їхньої маркетингової діяльності. Розглянуто сутність товарної політики в контексті забезпечення конкурентоспроможності аграрних підпри-ємств. Теоретично обґрунтовано важливість визначення продуктового профілю підприємства. Здійснено теоретичний аналіз сучасних тенденцій товарної політики аграрних підприємств. Представлено теоретико-методологічний базис дослідження чинників розвитку товарної політики аграрних підприємств, а також результати їх маркетингового дослідження методом опитування на підставі спеціально розроблених анкет.