Репозитарiй DSpace

Інтегральна оцінка товарної політики підприємств сфери агробізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степаненко, Н. І.
dc.contributor.author Волкова, І. М.
dc.contributor.author Stepanenko, N.
dc.contributor.author Volkova, I.
dc.date.accessioned 2022-02-01T13:33:30Z
dc.date.available 2022-02-01T13:33:30Z
dc.date.issued 2022-02-01
dc.identifier.citation Степаненко Н. І. Інтегральна оцінка товарної політики підприємств сфери агробізнесу / Н. І. Степаненко, І. М. Волкова // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - № 6 (76) . – С. 52 – 57 uk_UA
dc.identifier.issn (Print): 2521-666X (Online): 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4661
dc.description.abstract Досліджено теоретичні, методологічні і практичні аспекти формування товарної політики підприємств сфери агробіз- несу. У контексті моніторингу зовнішніх та внутрішніх детермінант розвитку аграрного ринку представлено концептуальний погляд на обґрунтування продуктового портфеля аграрних підприємств через призму ефективності їхньої маркетингової діяльності. Розглянуто сутність товарної політики в контексті забезпечення конкурентоспроможності аграрних підпри-ємств. Теоретично обґрунтовано важливість визначення продуктового профілю підприємства. Здійснено теоретичний аналіз сучасних тенденцій товарної політики аграрних підприємств. Представлено теоретико-методологічний базис дослідження чинників розвитку товарної політики аграрних підприємств, а також результати їх маркетингового дослідження методом опитування на підставі спеціально розроблених анкет. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2021. - № 6 (76)
dc.subject товарна політика uk_UA
dc.subject цільові ринки uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject товарний портфель uk_UA
dc.subject імперативи uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject агробізнес uk_UA
dc.subject survey uk_UA
dc.subject target markets uk_UA
dc.subject marketing research uk_UA
dc.subject product portfolio uk_UA
dc.subject imperatives uk_UA
dc.subject marketing activities uk_UA
dc.subject agribusiness uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject product policy uk_UA
dc.title Інтегральна оцінка товарної політики підприємств сфери агробізнесу uk_UA
dc.title.alternative Integrated assessment of commodity policy of agricultural enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2021/6(76)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу