Abstract:
У статті досліджено основні аспекти готельної індустрії та запропоновано заходи, що дадуть змогу сформувати інтегровану модель антикризового управління діяльністю готелю. Досліджено також актуальний стан упровадження антикризових заходів під час вимушених обмежень. Виявлено, що багато готелів застосовують різноманітні варіанти зміни своїх корпоративних стратегій. Запропонована у статті інтегрована модель антикризового управління готелем, окрім зниження наслідків кризи та запобігання її появі, забезпечить інструментарій підвищення якості обслуговування гостя і вмотивованості працівників та послужить інструментом для поліпшення довгострокових ділових відносин з іншими зовнішніми контрагентами та державою. Слід розуміти, що цей процес є не ситуаційним, вимушеним заходом, а безперервним процесом здійснення основної діяльності; усі заходи в межах антикризового управління повинні бути впроваджені в організаційну культуру
готелю; керівники відділів повинні відігравати основну роль у реалізації даної моделі