Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4659
Назва: Особливості здійснення антикризового управління підприємством готельної індустрії в умовах поширення світової пандемії
Інші назви: Peculiarities of anti-crisis management of the enterprise of the hotel industry in the context of the spread of the global pandemic
Автори: Ільчук, О. О.
Удуд, І. Р.
Іванців, О. С.
Ilchuk, O.
Udud, I.
Ivantsiv, O.
Ключові слова: hospitality industry
tourism
hotel brands
coronavirus
medical safety
service consumers
индустрия гостеприимства
туризм
гостиничные бренды
коронавирус
медицинская безопасность
потребители услуг гостиничной отрасли
Дата публікації: 1-лют-2022
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Ільчук О. О. Особливості здійснення антикризового управління підприємством готельної індустрії в умовах поширення світової пандемії / О. О. Ільчук, І. Р. Удуд, О. С. Іванців // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - № 6 (76) . – С. 41 – 45
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2021. - № 6 (76)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні аспекти готельної індустрії та запропоновано заходи, що дадуть змогу сформувати інтегровану модель антикризового управління діяльністю готелю. Досліджено також актуальний стан упровадження антикризових заходів під час вимушених обмежень. Виявлено, що багато готелів застосовують різноманітні варіанти зміни своїх корпоративних стратегій. Запропонована у статті інтегрована модель антикризового управління готелем, окрім зниження наслідків кризи та запобігання її появі, забезпечить інструментарій підвищення якості обслуговування гостя і вмотивованості працівників та послужить інструментом для поліпшення довгострокових ділових відносин з іншими зовнішніми контрагентами та державою. Слід розуміти, що цей процес є не ситуаційним, вимушеним заходом, а безперервним процесом здійснення основної діяльності; усі заходи в межах антикризового управління повинні бути впроваджені в організаційну культуру готелю; керівники відділів повинні відігравати основну роль у реалізації даної моделі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4659
ISSN: (Print): 2521-666X
(Online): 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2021/6(76)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9 Ільчук О.О.pdfелектронне видання433,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.