dc.contributor.author |
Учитель, І. Б. |
|
dc.contributor.author |
Сурякова, М. В. |
|
dc.contributor.author |
Батраченко, І. Б. |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-11T12:32:13Z |
|
dc.date.available |
2021-10-11T12:32:13Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier.citation |
Учитель І. Б. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посібник [електронне видання] / І. Б. Учитель, М. В, Сурякова, І. Б. Батраченко. -Дніпро: Середняк Т. К., 2021, — 162 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-617-8010-62-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4470 |
|
dc.description.abstract |
У навчальному посібнику представлено навчальний матеріал з вікової психології: визначено предмет, завдання, структура, головні проблеми та принципи. Визначено загальне поняття про психічний розвиток людини, умови та фактори розвитку, визначені стадії та етапи розвитку. Представлена вікова періодизація розвитку людини.
Навчальний посібник містить предмет, завдання, структура, головні проблеми та принципи педагогічної психології, а також методи та систему категорій. Розкрито психологію навчання у аспекті розвитку особистості. Представлено технології сучасного навчання як технології розвитку людини.
Призначений для студентів спеціальності 053 – Психологія бакалаврського рівня. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Середняк Т. К. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
навчальне видання;2021 |
|
dc.subject |
вікова психологія |
uk_UA |
dc.subject |
психічний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
вікова періодизація |
uk_UA |
dc.subject |
психологія дитинства |
uk_UA |
dc.subject |
психологія дорослішання |
uk_UA |
dc.subject |
психологія дорослості |
uk_UA |
dc.subject |
технології розвитку людини |
uk_UA |
dc.title |
Вікова та педагогічна психологія: Навч. посібник [електронне видання] |
uk_UA |
dc.type |
Textbook |
uk_UA |