DSpace Repository

Теорія і практика інклюзивної освіти [навчально-методичний посібник]

Show simple item record

dc.contributor.author Шестопалова, О. П.
dc.contributor.author Бондар, К. М.
dc.contributor.author Склянська, О. В.
dc.contributor.author Дорошенко, Л. В.
dc.contributor.author Трушик, О. В.
dc.contributor.author Жукова, Л. В.
dc.contributor.author Смехньова, Т. В.
dc.date.accessioned 2021-10-07T10:34:30Z
dc.date.available 2021-10-07T10:34:30Z
dc.date.issued 2021-10-07
dc.identifier.citation Теорія і практика інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / упоряд. К. М. Бондар. – 2-ге вид., доп. – Проект «Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг», 2019. – 170 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-7784-23-3
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4467
dc.description.abstract У навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання. Посібник адресований педагогам, що працюють в інклюзивних класах, практичним психологам, логопедам та дефектологам закладів освіти, соціальним працівникам та працівникам захисту прав дітей, працівникам ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти, працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, місцевих органів управлінь освіти, а також дітям та батькам дітей із особливими освітніми потребами. Видання підготовлене в рамках виконання проекту «Підтримка українських громад у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб (ВПО)» за дорученням Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Видано за фінансової підтримки Німецького уряду uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ФО-П Чернявський Д.О. uk_UA
dc.relation.ispartofseries навчальне видання;2019
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject реформа освіти uk_UA
dc.subject поведінковий аналіз uk_UA
dc.subject етика та філософія інклюзії uk_UA
dc.subject стратегії викладання в інклюзивній освіті uk_UA
dc.subject альтернативна комунікація uk_UA
dc.subject особливі освітні потреби uk_UA
dc.subject інклюзивно-ресурсні центри uk_UA
dc.subject біопсихосоціальна модель інвалідності uk_UA
dc.title Теорія і практика інклюзивної освіти [навчально-методичний посібник] uk_UA
dc.title.alternative Theory and practice of inclusive education [guidance manual] uk_UA
dc.type Textbook uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account