Короткий опис (реферат):
У статті проаналізовано організаційно-економічні і правові аспекти формування та реалізації політики Європейського Союзу щодо захисту споживацької поведінки під час купівлі товарів непродовольчого призначення. Зазначено, що формування інформаційного суспільства призвело до виходу інформаційно-комунікаційних технологій на новий рівень, що дає змогу вирішувати складні економічні завдання. Указано, що одним із засобів здійснення і підтримки процесів інформатизації в
економічному середовищі є електронна торгівля. Визначено місце споживача у системі електронних торговельних відносин.
Досліджено європейський досвід із захисту прав споживачів у сфері електронної торгівлі. Резюмовано, що для вивчення питання захисту прав споживачів непродовольчих товарів у сфері електронної торгівлі значну увагу слід приділяти особливостям захисту прав споживачів у процесі електронних відносин відповідно до права Європейського Союзу на різних етапах розвитку відносин споживачів та контрагентів