dc.contributor.author |
Кепко, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Новікова, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Стаднік, Л. І. |
|
dc.contributor.author |
Kepko, V. |
|
dc.contributor.author |
Novikova, V. |
|
dc.contributor.author |
Stadnik, L. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-21T13:02:26Z |
|
dc.date.available |
2021-04-21T13:02:26Z |
|
dc.date.issued |
2021-04-21 |
|
dc.identifier.citation |
Кепко В. М. Захист прав споживачів непродовольчих товарів у сфері електронної торгівлі: європейський досвід / В. М. Кепко, В. В. Новікова, Л. І. Стаднік // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - №1 (71). – С. 23 - 28 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079(Online) |
|
dc.identifier.issn |
2521-666X (Print) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4283 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано організаційно-економічні і правові аспекти формування та реалізації політики Європейського Союзу щодо захисту споживацької поведінки під час купівлі товарів непродовольчого призначення. Зазначено, що формування інформаційного суспільства призвело до виходу інформаційно-комунікаційних технологій на новий рівень, що дає змогу вирішувати складні економічні завдання. Указано, що одним із засобів здійснення і підтримки процесів інформатизації в
економічному середовищі є електронна торгівля. Визначено місце споживача у системі електронних торговельних відносин.
Досліджено європейський досвід із захисту прав споживачів у сфері електронної торгівлі. Резюмовано, що для вивчення питання захисту прав споживачів непродовольчих товарів у сфері електронної торгівлі значну увагу слід приділяти особливостям захисту прав споживачів у процесі електронних відносин відповідно до права Європейського Союзу на різних етапах розвитку відносин споживачів та контрагентів |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2021. - №1 (71) |
|
dc.subject |
торгівля |
uk_UA |
dc.subject |
електронна торгівля |
uk_UA |
dc.subject |
споживач |
uk_UA |
dc.subject |
поведінка споживача |
uk_UA |
dc.subject |
комерція |
uk_UA |
dc.subject |
trading |
uk_UA |
dc.subject |
e-commerce |
uk_UA |
dc.subject |
consumer |
uk_UA |
dc.subject |
consumer behavior |
uk_UA |
dc.subject |
protection |
uk_UA |
dc.subject |
commerce |
uk_UA |
dc.title |
Захист прав споживачів непродовольчих товарів у сфері електронної торгівлі: європейський досвід |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Protection of the rights of consumers of non-food goods in the field of electronic commerce: European experience |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |