Короткий опис (реферат):
У статті розкрито суперечливі аспекти визначення поняття лояльності споживачів та досліджено основні його складові. Виокремлено та розкрито основні шляхи розвитку наукової думки практиків і науковців щодо лояльності споживачів.
Визначено базові параметри споживчої лояльності в бізнес-просторі та запропоновано шляхи імплементації результатів маркетингової кампанії задля визначення напрямів підвищення лояльності. Визначено основні складові систем оцінки лояльності: аналіз відношення клієнта до товару, співвідношення кількості і частоти покупок, наявність і якість альтернативи,
сталість суми покупки одного і того ж товару певної марки за певний проміжок часу задля пошуку оптимальної комунікації з цільовою аудиторією. Проведено дослідження клієнтів мережі кінотеатрів «Планета Кіно» з метою визначення показника лояльності. Сформульовано пошукові питання, гіпотези та використано кластерний аналіз. На основі аналізу визначено можливості щодо оптимізації процесів та залучення більшої аудиторії, а також запропоновано тактичні напрямки розвитку взаємодії із цільовою аудиторією торгової марки «Планета Кіно».