Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3954
Назва: Оцінка лояльності споживачів до торгової марки
Інші назви: Consumer loyalty assessment for a trademark
Автори: Смерічевський, С. Ф.
Шевченко, А. В.
Савельєв, М. С.
Smerichevskyi, S.
Shevchenko, A.
Savelʹyev, M.
Ключові слова: лояльність споживачів
маркетингова кампанія
ефективність комунікацій
взаємодія з цільовою аудиторією
брендинг
customer loyalty
marketing campaign
communication efficiency
interaction with the target audience
branding
Дата публікації: 12-сер-2020
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Смерічевський С. Ф. Оцінка лояльності споживачів до торгової марки / С. Ф. Смерічевський, А. В. Шевченко, М. С. Савельєв // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 105 - 111
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67)
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суперечливі аспекти визначення поняття лояльності споживачів та досліджено основні його складові. Виокремлено та розкрито основні шляхи розвитку наукової думки практиків і науковців щодо лояльності споживачів. Визначено базові параметри споживчої лояльності в бізнес-просторі та запропоновано шляхи імплементації результатів маркетингової кампанії задля визначення напрямів підвищення лояльності. Визначено основні складові систем оцінки лояльності: аналіз відношення клієнта до товару, співвідношення кількості і частоти покупок, наявність і якість альтернативи, сталість суми покупки одного і того ж товару певної марки за певний проміжок часу задля пошуку оптимальної комунікації з цільовою аудиторією. Проведено дослідження клієнтів мережі кінотеатрів «Планета Кіно» з метою визначення показника лояльності. Сформульовано пошукові питання, гіпотези та використано кластерний аналіз. На основі аналізу визначено можливості щодо оптимізації процесів та залучення більшої аудиторії, а також запропоновано тактичні напрямки розвитку взаємодії із цільовою аудиторією торгової марки «Планета Кіно».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3954
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Розташовується у зібраннях:2020/1(67)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17 Смерічевський С.Ф..pdfелектронне видання593,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.