Репозитарiй DSpace

Оцінка лояльності споживачів до торгової марки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смерічевський, С. Ф.
dc.contributor.author Шевченко, А. В.
dc.contributor.author Савельєв, М. С.
dc.contributor.author Smerichevskyi, S.
dc.contributor.author Shevchenko, A.
dc.contributor.author Savelʹyev, M.
dc.date.accessioned 2020-08-12T09:10:10Z
dc.date.available 2020-08-12T09:10:10Z
dc.date.issued 2020-08-12
dc.identifier.citation Смерічевський С. Ф. Оцінка лояльності споживачів до торгової марки / С. Ф. Смерічевський, А. В. Шевченко, М. С. Савельєв // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 105 - 111 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3954
dc.description.abstract У статті розкрито суперечливі аспекти визначення поняття лояльності споживачів та досліджено основні його складові. Виокремлено та розкрито основні шляхи розвитку наукової думки практиків і науковців щодо лояльності споживачів. Визначено базові параметри споживчої лояльності в бізнес-просторі та запропоновано шляхи імплементації результатів маркетингової кампанії задля визначення напрямів підвищення лояльності. Визначено основні складові систем оцінки лояльності: аналіз відношення клієнта до товару, співвідношення кількості і частоти покупок, наявність і якість альтернативи, сталість суми покупки одного і того ж товару певної марки за певний проміжок часу задля пошуку оптимальної комунікації з цільовою аудиторією. Проведено дослідження клієнтів мережі кінотеатрів «Планета Кіно» з метою визначення показника лояльності. Сформульовано пошукові питання, гіпотези та використано кластерний аналіз. На основі аналізу визначено можливості щодо оптимізації процесів та залучення більшої аудиторії, а також запропоновано тактичні напрямки розвитку взаємодії із цільовою аудиторією торгової марки «Планета Кіно». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67)
dc.subject лояльність споживачів uk_UA
dc.subject маркетингова кампанія uk_UA
dc.subject ефективність комунікацій uk_UA
dc.subject взаємодія з цільовою аудиторією uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject customer loyalty uk_UA
dc.subject marketing campaign uk_UA
dc.subject communication efficiency uk_UA
dc.subject interaction with the target audience uk_UA
dc.subject branding uk_UA
dc.title Оцінка лояльності споживачів до торгової марки uk_UA
dc.title.alternative Consumer loyalty assessment for a trademark uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2020/1(67)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу