Аннотации:
Прискорення глобальних технологічних процесів, у тому числі інформаційних, внесло суттєві зміни в медійну сферу, попит на продукцію якої зростав доволі швидкими темпами. Розвиткові підприємництва у цій сфері сприяло створення нових корпоративних структур (холдингів, кластерів, медійних ТНК), вплив яких на глобальний інформаційний простір важко переоцінити. Сучасна модель глобального трансферу медійних продуктів охоплює: систему первинних інформаційних джерел, поліструктурну обробку, оцінювання їхньої валідності, первинне виробництво, проходження через змістовні фільтри,
тиражування, просування на глобальних ринках, горизонтальний і секторальний трансфер готових медійних продуктів. Доведено, що в процесі переміщення великих обсягів інформації суттєву роль відіграє глобальна сигнальна система, яка дає змогу об’єктивно оцінити якість, конкурентоспроможність та динаміку трансферу медійних продуктів у світі.