Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/8260
Назва: Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції
Дата публікації: 14-лис-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2025. 147 с.
Короткий огляд (реферат): Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, які включені до збірника, присвячено актуальним питанням дослідження та практичного впровадження європейських стандартів у сфері медіа, рекламних і PR-комунікацій. У ньому розглядаються ключові аспекти етичних і моральних принципів журналістської діяльності, аналізуються європейські стандарти етичних засад рекламної та PR-діяльності. Приділено увагу динаміці відносин «журналіст – влада» у різних європейських країнах крізь призму етичних норм. Висвітлено практики вирішення етичних дилем і дотримання журналістських стандартів в умовах війни, що є особливо актуальним у сучасному світі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/8260
ISBN: 978-966-328-248-0
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ EJAPRE 12.06,2025 (f).pdf2,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.