Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/8260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2025-11-14T13:06:47Z-
dc.date.available2025-11-14T13:06:47Z-
dc.date.issued2025-11-14-
dc.identifier.citationЄвропейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2025. 147 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-328-248-0-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/8260-
dc.description.abstractМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції, які включені до збірника, присвячено актуальним питанням дослідження та практичного впровадження європейських стандартів у сфері медіа, рекламних і PR-комунікацій. У ньому розглядаються ключові аспекти етичних і моральних принципів журналістської діяльності, аналізуються європейські стандарти етичних засад рекламної та PR-діяльності. Приділено увагу динаміці відносин «журналіст – влада» у різних європейських країнах крізь призму етичних норм. Висвітлено практики вирішення етичних дилем і дотримання журналістських стандартів в умовах війни, що є особливо актуальним у сучасному світі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.titleЄвропейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ EJAPRE 12.06,2025 (f).pdf2,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.