Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8069
Title: Технології створення PR-продуктів для просування підприємства віконно-дверної індустрії
Authors: Горобець, А. О.
Keywords: зв’язки з громадськістю
PR-технології
корпоративний сайт
віконна та дверна індустрія
бренд WDS
соціальні мережі
Issue Date: 5-Aug-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Горобець А. О. Технології створення PR-продуктів для просування підприємства віконно-дверної індустрії : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 59 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтувати та практично реалізувати підходи з добору та застосування різних технологій створення PR-продуктів у процесі формування добірки PR-продуктів для корпоративних онлайн-платформ підприємства віконної/дверної індустрії ТОВ MIROPLAST. Актуальність і новизна інформаційних продуктів: використання сучасних цифрових платформ і форматів, що поєднують практичну цінність з інтерактивністю, відповідаючи трендам інформаційного споживання. Ці продукти сприяють стандартизації процесів, мотивації споживачів, популяризації енергоефективних рішень і зміцненню довіри до українського бренду. Зміст інформаційних продуктів: відеоінструкція для регіональних менеджерів про техніку зйомки встановлених конструкції на об’єктах; новина на сайті про акцію WDS Challenge – початок другого етапу акції для дилерів; пост в Інстаграмі про видання посібника з монтажу вікон та вхідних дверей; пост-опитування у Фейсбуці щодо улюбленого кольору лінійки Woodec; бекстейдж зйомок для Ютуб-проєкту «Зроблено в Україні», відео в телеграм-каналі про закриття каналу та перехід у WDS bot. Інформаційні продукти опубліковані: на сайті та мережевих платформах ТОВ «Міропласт».
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8069
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_Gorobec_061_Bak.pdf1,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.