Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8062
Назва: Розробка та реалізація PR-кампаній з просування журналістських ініціатив
Автори: Кульчій, Д. С.
Ключові слова: зв'язки з громадськістю
журналістика
PR-кампанія
НСЖУ
права журналістів
воєнний стан
медіаправо
журналістські ініціативи
соціальні комунікації
Дата публікації: 5-сер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Кульчій Д. С. Розробка та реалізація PR-кампаній з просування журналістських ініціатив : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 53 с.
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи: розробити та реалізувати комплексну PR-кампанію "НСЖУ на захисті прав", спрямовану на висвітлення діяльності Національної спілки журналістів України щодо захисту прав медійників та підтримки професійної спільноти в умовах війни. Актуальність і новизна інформаційного продукту: PR-кампанія висвітлює критично важливі аспекти захисту прав журналістів в умовах війни, включаючи безпеку під час роботи в зоні бойових дій, правовий захист та консультування медійників, роз'яснення прав військових кореспондентів, підтримку переміщених журналістів та редакцій. Новизна полягає у створенні першої інтерактивної карти порушень прав журналістів в Україні. Зміст інформаційного продукту: інтерактивна карта порушень прав журналістів. Створено проєкт інформаційного продукту запропоновано для впровадження в комунікаційну діяльність НСЖУ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8062
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Kulchiy_061_Bak.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.