Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8041
Title: Формування унікальної атмосфери закладу харчування як інструмент залучення клієнтів
Authors: Маслова, М.Г.
Keywords: унікальна атмосфера
заклад харчування
залучення клієнтів
формування іміджу
клієнтська лояльність
Issue Date: 30-Jun-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Маслова М.Г. Формування унікальної атмосфери закладу харчування як інструмент залучення клієнтів : кваліфікаційна робота бакалавра : 241«Готельно–ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 60 с.
Abstract: У роботі досліджується поняття атмосфери як важливого елемента продукту підприємства громадського харчування та її вплив на формування лояльності клієнтів. Розглядаються основні складові атмосфери в закладі харчування, що створюють унікальний клієнтський досвід. На прикладі кафе «47 Атмосфер» проведено загальну характеристику закладу та його концепції, а також детальний аналіз складових атмосфери. Дослідження сприйняття атмосфери базується на аналізі відгуків відвідувачів, що дозволяє виявити ключові фактори, які впливають на задоволеність клієнтів. У третій частині запропоновано стратегії покращення атмосфери — розширення літньої тераси, покращення освітлення та акустики для підвищення комфорту. Визначено напрями вдосконалення з урахуванням економічної ефективності. Реалізація заходів сприятиме зростанню доходів і зниженню витрат, що забезпечить економічний ефект і швидку окупність інвестицій.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8041
Appears in Collections:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maslova M.G._ ГРС 21 - 1.pdf20,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.