Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8034
Title: Використання digital-маркетингу для просування закладу сфери гостинності
Authors: Шевчук, О.О.
Keywords: сфера гостинності
просування
конкурентоспроможність
маркетингова діяльність
Issue Date: 30-Jun-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Шевчук О.О. Використання digital-маркетингу для просування закладу сфери гостинності : кваліфікаційна робота бакалавра : 241«Готельно–ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 66 с.
Abstract: В роботі розкрито сучасні підходи до digital-маркетингу в індустрії гостинності; охарактеризовано методи просування готельних і ресторанних послуг; проаналізовано цифрові інструменти у готельно-ресторанному бізнесі; наведено організаційно-економічну характеристику досліджуваного закладу; досліджено маркетингову діяльність підприємства; оцінено рівень конкурентоспроможності в digital-середовищі; розроблено рекомендації щодо вдосконалення digital-маркетингових заходів, зокрема SEO та контент-маркетинг, активність у соцмережах, контекстну рекламу, автоматизацію взаємодії з клієнтами та програми лояльності; оцінено ефективність запропонованих рішень, які сприятимуть підвищенню впізнаваності бренду, збільшенню кількості бронювань, оптимізації маркетингових витрат та покращенню якості обслуговування.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8034
Appears in Collections:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchuk O.O._ГРС 21 - 2.pdf21,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.