Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7937
Title: Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності
Authors: Немеш, А. В.
Keywords: маркетингова стратегія
маркетинговий план
маркетингове стратегічне планування
маркетинг
стратегія
Issue Date: 25-Jul-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Немеш А. В. Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 59 с.
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності. Досягнення мети передбачає виконання наступних завдань дослідження: дослідити внутрішнє середовище компанії за допомогою таких інструментів як SWOT та PEST аналізи; дослідити значення сутності самого маркетингового стратегічного планування як терміну, а також критерії його оцінювання; проаналізувати фінансові показники підприємства за останні 4 роки та порівняти їх; охарактеризувати діяльність самої компанії; проаналізувати маркетингово стратегічне планування самої компанії та визначити його вплив на її ринкову діяльність; виявити проблеми та ризики самої компанії; розробити нову стратегію та удосконалити існуючу. Об’єктом даного дослідження є ТОВ «ІНТЕРТОП УКРАЇНА» Натомість предметом дослідження буде саме маркетингове стратегічне планування та процес його формування.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7937
Appears in Collections:Спеціальність: 073 Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_Nemesh_Anastasiia_073_Bak.pdf.pdf892,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.