Короткий опис (реферат):
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є аналіз маркетингового
стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності.
Досягнення мети передбачає виконання наступних завдань дослідження: дослідити внутрішнє середовище компанії за допомогою таких
інструментів як SWOT та PEST аналізи; дослідити значення сутності самого маркетингового стратегічного планування як терміну, а також критерії
його оцінювання; проаналізувати фінансові показники підприємства за
останні 4 роки та порівняти їх; охарактеризувати діяльність самої компанії;
проаналізувати маркетингово стратегічне планування самої компанії та визначити його вплив на її ринкову діяльність; виявити проблеми та ризики
самої компанії; розробити нову стратегію та удосконалити існуючу.
Об’єктом даного дослідження є ТОВ «ІНТЕРТОП УКРАЇНА» Натомість предметом дослідження буде саме маркетингове стратегічне планування та процес його формування.