Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/791
Назва: Определение рациональных углов поворота дополнительных кривых горочной горловины
Інші назви: Determination of thе rational slewing angles of hump neck supplement curves
Автори: Колесник, А. И.
Ключові слова: горочная горловина
метод Нелдера–Мида
область допустимых углов
оптимизация
hump neck
Nelder-Mead method
the range of permissible angles
optimization
Дата публікації: 7-чер-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1. Федотов Н. И. Проектирование сортировочных горок : учебное пособие / Н. И. Федо- тов, А. В. Быкадоров. – Новосибирск : НИИЖТ, 1971. – 88 с. 2. Апатцев В. И. Проектирование сортировочных устройств (горок повышенной, большой и средней мощности) : учебное пособие / Апатцев В. И., Болотный В. Я., Сухопят-кин А. Н. – М. : РГОТУПС, 2004. – 136 с. 3. Бобровский В. И. Область допустимых углов поворота кривых в горочной горло-вине / В. И. Бобровский, А. И. Колесник, Л. О. Ельникова // Проблемы и перспективы раз-вития железнодорожного транспорта : тезисы 70-й Международной научно-практической конференции (Днепропетровск, 15–16 апреля 2010 г.). – Д. : ДИИТ, 2010. – С. 117–118. 4. Правила и нормы проектирования сортировочных устройств на железных дорогах Союза ССР. ВСН 207-89. – М. : Транспорт, 1992. – 104 с. 5. Бобровский В. И. Оптимизация параметров сопрягающих кривых на сортировочных пу-тях / В. И. Бобровский, А. С. Дорош, А. И. Колесник, А. Н. Пасичный // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : тезисы 70-й Международной научно-практической конференции (Днепропетровск, 15–16 апреля 2010 г.). – Д. : ДИИТ, 2010. – С. 115–117. 6. Реклейтис Г. Оптимизация в технике : в 2-х кн. / Г. Реклейтис, А. Рейвиндран, К. Рэг- сдел : [пер. с англ.].– М. : Мир, 1986. – Кн. 1. – 349 с. 7. Банди Б. Методы оптимизации. Вводный курс / Банди Б. ; [пер. с англ.]. – М. : Ра-дио и связь, 1988. – 128 с.
Серія/номер: Технічні науки;2011/1
Короткий огляд (реферат): Існуючі методи проектування плану колійного розвитку гіркових горловин мають певні недоліки, що пов’язані з підбором величин кутів повороту на спускній частині гірки. У зв’язку із цим у даній роботі запропоновано метод, що дозволяє обрати із множини допустимих кутів їх найбільш раціональні значення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/791
Розташовується у зібраннях:2011/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колесник 1.docЕлектронне видання688 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.