Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7802
Title: Формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів
Authors: Фісуненко, П. А.
Анферов, А. А.
Keywords: девелопмент
девелоперський проєкт
маркетинг
комплекс маркетингу
маркетингові інструменти
маркетингова стратегія
Issue Date: 16-Jun-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Фісуненко П. А., Анферов, А. А. Формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів. Науковий погляд: економіка та управління. 2025. №1(89). С. 133-139.
Abstract: В умовах динамічного розвитку ринку девелопменту дослідження теоретичних та практичних аспектів формування комплексу маркетингу девелоперських проєктів має високу актуальність. Для девелоперів та маркетологів девелоперських компаній вкрай важливо розуміти, які маркетингові інструменти є найбільш дієвими та найбільш точно відповідають розробленій маркетинговій стратегії девелоперського проєкту. Дане дослідження присвячене вивченню актуальних аспектів формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту. Доведено доцільність формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів, побудованої з врахуванням впливу інструментів маркетингу на розвиток базових та підтримуючих елементів комплексу маркетингу. Побудовано логічну схему формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7802
ISSN: 2706-9079
Appears in Collections:2025/1(89)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf487,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.