Короткий опис (реферат):
В умовах динамічного розвитку ринку девелопменту дослідження теоретичних та практичних аспектів формування комплексу маркетингу девелоперських проєктів має високу актуальність. Для девелоперів та маркетологів девелоперських компаній вкрай важливо розуміти, які маркетингові інструменти є найбільш дієвими та
найбільш точно відповідають розробленій маркетинговій стратегії девелоперського проєкту. Дане дослідження
присвячене вивченню актуальних аспектів формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту. Доведено
доцільність формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів, побудованої з врахуванням впливу інструментів маркетингу на розвиток базових та підтримуючих
елементів комплексу маркетингу. Побудовано логічну схему формування комплексу маркетингу девелоперського
проєкту на основі системи маркетингових інструментів.