Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7544
Title: Розробка стратегії формування позитивного іміджу підприємства (на матеріалах РА «BE POLAR», м. Дніпро)
Authors: Ткаченко, Яна Романівна
Issue Date: 18-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Ткаченко Я. Р. Розробка стратегії формування позитивного іміджу підприємства (на матеріалах РА «BE POLAR», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 96 с.
Abstract: Метою дослідження є узагальнення теоретичних та практичних засад, а також розробка рекомендацій щодо управління іміджем рекламного агентства. Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі магістра були сформульовані та поставлені такі завдання дослідження:  розкрити сутність та охарактеризувати маркетинг як основну функцію формування позитивного іміджу підприємства;  охарактеризувати стратегії та концепції управління іміджем рекламного агентства;  дати характеристику маркетингової діяльності досліджуваного рекламного агентства;  провести оцінку макро- та мікросередовища компанії «BE POLAR»;  сформувати стратегію позитивного іміджу рекламного агентства «BE POLAR» ;  дати обґрунтування стратегічної орієнтації компанії.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7544
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткаченко.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.