Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7541
Title: Управління маркетинговою діяльності організації
Authors: Макаренко, В. В.
Keywords: управління маркетинговою діяльністю
комплекс маркетингу
маркетингові інструменти управління
споживчий ринок
Issue Date: 17-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Макаренко В. В. Управління маркетинговою діяльності організації : кваліфікаційна робота магістра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 59 с.
Abstract: Метою роботи є дослідження управління маркетинговою діяльністю організації та розробка рекомендацій щодо його вдосконалення в ТОВ «Сільпо-Фуд», відповідно до мети були сформульовано і розкрито наступні завдання: розглянуто теоретичну сутність та зміст поняття «маркетингова діяльність організації»; досліджено типи та етапи формування маркетингової діяльності в організації; охарактеризовано основні принципи та методи формування маркетингової діяльності організації; проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваної організації ТОВ «Сільпо-Фуд» та управління нею; розкрито фінансово–економічні показники ТОВ «Сільпо-Фуд»; досліджено комплекс маркетингу ТОВ «Сільпо-Фуд»; запропоновано вдосконалення управління маркетингової діяльності в оф-лайн середовищі; розроблено шляхи вдосконалення управління маркетингової діяльності в онлайн середовищі.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7541
Appears in Collections:Спеціальність: 073 Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makarenko_Viktoriia_V23-1zm.docx159,94 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.