Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7515
Назва: Організація wellness–послуг в готелі
Автори: Романюк, І.Ю.
Ключові слова: wellness-послуги
wellness-готелі
організація діяльності
здорове харчування
аналіз
ефективність
процес обслуговування
розвиток
Дата публікації: 29-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Серія/номер: 2024;
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є: узагальнення теоретичних основ, розробка інструментарію та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу організації wellness-послуг у готелі. Об'єктом дослідження є процес організації wellness-послуг в готелі. Предмет дослідження – організація wellness-послуг в готелі. У дослідженні використано загально-наукові та спеціальні методи дослідження. У тому числі: аналіз та синтез (для визначення особливостей поняття «wellness», «wellness-готелі» тощо), системний аналіз (для розкладення на структурні частини поняття «wellness-послуг»), групування та табличний (для наочного відображення результатів), метод економічного аналізу (для обґрунтування та визначення ефекту від впроваджених заходів), експертний метод (посилання на думки експертів в напрямку запровадження wellness-послуг). Виходячи з поставленої мети, в роботі охарактеризовано концепцію wellness, її складові в організації роботи готельних підприємств; визначено особливості організації wellness-послуг у готелях; проаналізовано особливості організації діяльності та фінансові результати ТОВ «МЕНОРА ЛТД»; здійснено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ «МЕНОРА ЛТД»; визначено напрями удосконалення процесу організації wellness-послуг у готелі «Менора»; обґрунтувано економічну ефективності впровадження додаткових wellness-послуг у готелі «Менора»; розроблено пропозиції щодо підвищення якості wellness-послуг у готелі «Менора». Практичне значення визначається можливістю використання результатів кваліфікаційної роботи в удосконалені процесу організації wellness-послуг в готелі на основі впровадження інноваційних wellness-послуг та організації роботи фіто-бару.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7515
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Romanyuk I.Yu..pdf25,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.