Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7506
Назва: Удосконалення маркетингової політики ціноутворення підприємства (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта»)
Автори: Овчаренко, Владислав Олегович
Ключові слова: ціноутворення
маркетингова політика
цінова стратегія
конкурентоспроможність
цінові знижки
диференціація цін
логістичні послуги
Дата публікації: 14-бер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Овчаренко В. О. Удосконалення маркетингової політики ціноутворення підприємства (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 99 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико- методологічних засад ціноутворення в маркетинговій діяльності підприємства; проведено аналіз маркетингової політики ціноутворення підприємства, включаючи оцінку існуючої системи формування цін та її конкурентоспроможності; обґрунтовано напрями вдосконалення цінової політики підприємства через розробку стратегічних пріоритетів, оптимізацію системи знижок та диференціацію цін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7506
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Овчаренко.pdf2,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.