Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвчаренко, Владислав Олегович-
dc.date.accessioned2025-03-14T07:58:44Z-
dc.date.available2025-03-14T07:58:44Z-
dc.date.issued2025-03-14-
dc.identifier.citationОвчаренко В. О. Удосконалення маркетингової політики ціноутворення підприємства (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7506-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико- методологічних засад ціноутворення в маркетинговій діяльності підприємства; проведено аналіз маркетингової політики ціноутворення підприємства, включаючи оцінку існуючої системи формування цін та її конкурентоспроможності; обґрунтовано напрями вдосконалення цінової політики підприємства через розробку стратегічних пріоритетів, оптимізацію системи знижок та диференціацію цін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectцінова стратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectцінові знижкиuk_UA
dc.subjectдиференціація цінuk_UA
dc.subjectлогістичні послугиuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової політики ціноутворення підприємства (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Овчаренко.pdf2,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.